|
Denne side idag I alt: 0 Unikke: 0
Denne side nogensinde I alt: 1000 Unikke: 388
Site ... I alt: 9584 Unikke: 3486 |
 |
|
 |
Trådløst netkort
|
|
| DKMIK | Ons Feb 17 2010, 08:59am | |
| Registeret medlem #44Oprettet: Lør Feb 06 2010, 05:21pm Indlæg: 4 | Hej alle
Jeg har lige installeret Suse 11.2 ikke nogle problemer her, og kun et lille men, og det er at det trådløse netkort er fundet af Suse, og i opsætningen af det kan det se alle inklu. mit eget netværk som windows kan, men som jeg har forstået skal man bruge netværkshåndteringen til at logge på med, den kan jeg godt få frem i menu linien men der står den er deaktiveret, og jeg kan ikke finde noget nogle steder om det problem. Til orintering er det en Lenovo T61 computer med Intel Pro/Wireless 4965 AG netkort.
M.v.h. Michael | | Tilbage til toppen | |
| allanadmin | Ons Feb 17 2010, 10:04am | |
|  Oprettet: Tir Maj 26 2009, 04:03pm Indlæg: 127
| som jeg husker det skal man vælge en deafult i netværkshåndteringen og i KDE kontrolpanel også vælge den. Så ses den. Mener jeg , men er ikke sikker har du set de steder ? | | Tilbage til toppen | |
| DKMIK | Ons Feb 17 2010, 03:07pm | |
| Registeret medlem #44 Oprettet: Lør Feb 06 2010, 05:21pm Indlæg: 4
| Tak for svarene, ved ikke hvad der skete men efter jeg havde pillet og rodet så meget så hverken Windows eller Suse kunne kører, valgte jeg at geninstallere Suse, og nu spiller alt bare 100 %.
M.v.h Michael | | Tilbage til toppen | |
| DKMIK | Fre Feb 19 2010, 11:10am | |
| Registeret medlem #44 Oprettet: Lør Feb 06 2010, 05:21pm Indlæg: 4
| allanadmin skrev ... Humm det er selvfølgelig også en måde
Jeg ved godt det ikke optimalt, men ind til vider syntes jeg ikke Linux er lige til højrebenet, men håber det kommer, det er især svært når ting ikke bliver installeret fra start af, det er ikke noget problem at finde det på nettet, og så downloade en komprimeret fil eller at pakke den ud, det mere det med at kører den fra en terminal, der ikke er lige til, jeg ved godt at det er her Linux er stærk med hensyn til virus da det ikke understøtter exe. filer og dermed ikke for virus ind af bagdøren.
| | Tilbage til toppen | |
| allanadmin | Lør Feb 20 2010, 07:44pm | |
|  Oprettet: Tir Maj 26 2009, 04:03pm Indlæg: 127
| Ja det kommer .. det tager tid ... nogle gange år... men du vil få det som os andre der tænker "Hvordan kunne jeg bruge andet.. " engang | | Tilbage til toppen | |